Rostoucí obrat i pobočková síť

Letošní rok bude dle vyjádření franšízora pro Partners Market úspěšný. Obrat celé pobočkové sítě vzrostl během prvních šesti měsíců letošního roku meziročně o 15 %. Zároveň se skupině Partners, která za touto sítí stojí, daří získávat nové franšízanty, díky nimž posiluje své zastoupení v celé České republice. Kromě 20 franšízantů, kteří již během letoška rozběhli svůj byznys, je těsně před zahájením činnosti 15 dalších. Do konce roku by podle obchodního ředitele Partners Jana Brejla měla mít síť na konci roku 150 poboček.

Vydáno: 24. 8. 2022
Kategorie: Můj byznys
Zdroj: PartnersNews

Zájem ze strany potenciálních franšízantů trvá i přesto, že podnikání v oblasti financí nebylo nikdy jednoduché. Nabídnout klientovi něco, na co si nemůže sáhnout, je totiž vždy těžší. Navíc regulatorní prostředí a nároky na vstup do odvětví jsou stále složitější. „Naším cílem je poradcům usnadnit, co nejvíce věcí „okolo“, aby se plně mohli věnovat klientům. Lidé, co se zaměřují na komplexní obsluhu klienta ne pouze na konkrétní segment, který může čelit tržním výkyvům, jako je tomu například u hypoték, budou mít vždy dostatek práce,“ vysvětluje Jan Brejl s tím, že klíčový je v tomto ohledu pozitivní přístup ke změnám, které v podnikání přichází velmi často.

Práce je dostatek

Zároveň je však podle Brejla podnikání ve financích více stabilní, než například v oborech jako je cestovní ruch, gastronomie či e-commerce. Navíc se dá očekávat, že zájem o služby finančních poradců bude vlivem nepříznivého vývoje ekonomické situace mnoha domácností stále vyšší. Jednou z rolí finančních poradců je totiž klientům v takových situacích poradit. Ať už je to vyhledání možných úspor v rodinných rozpočtech, konsolidací stávajících závazků či optimálního nastavení úspor pro případ nenadálých událostí.

Současná situace spjatá s růstem cen a inflace ovlivňuje i podnikání franšízantů Partners Market a právě v tomto momentě je třeba, aby měli již zmiňovaný pozitivní přístup ke změnám. Jak se mění podmínky na trhu, mění se totiž i požadavky klientů. Příkladem mohou být třeba hypotéky. Při poklesu trhu o více jak 50 % je nezbytné, aby se aktivity a zaměření poradců více ubíralo směrem životního pojištění a investic. Například u investic se podle Brejla objevil velmi zajímavý obchodní potenciál při tzv. efektu medvědího trhu, kdy některé tituly byly „ve výprodeji“. Pokud poradce, franšízant správně a včas zareaguje na změnu nemusí se obávat o své podnikání.

Zdroj: franchising.cz